Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 4 příspěvky - 1. až 4. (celkem z 4)
  • Autor
    Účastník
      Počet příspěvků: 1

Dobrý den,

jsem naprostý laik.
      Mám jeden dotaz k situaci, kterou teď v domě řešíme.
      Bydlíme v Praze 10, ve Strašnicích. Potřebovali bychom rychlejší internet. Jedna z možností je přejít na 5G síť.
      Signál pro 5G je zřejmě v této lokalitě dostupný (firmy nabízejí 5G připojení). Slyšela jsem názor, že, pokud je už 5G ve vzduchu, tak stejně už má toto záření na nás vliv a tím pádem je jedno, jestli ho budeme používat v domě (přes wifi) nebo ne. Trochu o tom pochybuji, nicméně jsem laik a argumenty nemám.
      Žádnou anténu na 5G signál na domě prozatím nemáme. Možná je nejvíce problematické (ze zdravotního hlediska) nainstalovat anténu a wifi v domě už není riziková? Nebo je anténa v pořádku a naopak wifi router je problém.?
      Děkuji moc za odpověď kohokoliv kompetentního.

Tereza Novosadová

Účastník
        Počet příspěvků: 1

Dobrý den,

Taky jsem lajk, ale nejsem ovce, tak jsem si již něco nastudoval a našel 😉
        K Vašemu dotazu uvádím a cituji z odkazu, který pod citací uvedu: “Technologie 5G je skutečně od stávajících systémů – všesměrově vysílajících odlišná, neboť svůj výkon směřuje v úzkých paprscích přímo na místo, kde se nachází 5G zařízení.”

odkaz:
        https://www.petice.com/pozastavit_zavadeni_5g_a_zabyvat_se_diskusi_na_stavajici_bezpecnostni_limity

Strom
        Účastník
          Počet příspěvků: 12

Dobrý den,